Miért fontos a szóróajándék?
Ha mindent figyelembe veszünk, rádöbbenünk, hogy a legapróbb marketingeszköz is jól átgondolt legyen. Hiszen mi fizetünk érte, a vállalkozó pedig beszerzi és nyomtatással látja el. Tehát egyáltalán nem mellékes, hogy még a legapróbb szóróajándék is hasznosítható legyen.
Azokról nem is beszélve, akik gyártották, szállították. Ha jobban belegondolunk, sok nyersanyag, szállítás, üzemanyag, ötlet, nyomdafesték , telefonálás, számítógépes munka van, akár egy apróságnak tűnő, tollra nyomtatott szövegben is.
Miután pedig a szóróajándék az ügyfelekhez kerül, akkor indul igazán a figyelemfelkeltés. Nem mindegy a színe, formája és praktikussága, mert ha ennyi munka után a kukában landol, akkor nagyon sok minden veszett kárba, nemcsak a pénz, hanem sok-sok ráfordított energia is.
Tehát érdemes egy kicsit elgondolkodni azon, hogy milyen koncepciót kövessünk. Ne csak egy rutinból elvégzendő feladat legyen, hiszen a kívánt cél elérése a fontos, amihez át kell gondolni, hogy mit is szeretnénk és hogyan. Egy apró szóróajándék ennyit jelenthet.